در حال بارگزاري اطلاعات

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم که سالها به اجبار خواهیم خفت .دکتر شریعتی
فولاد زاگرس چهارمحالISO14001وOHSAS18001دریافت کرد
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > صفحه اول معرفی شرکت > اخبار

 

شرکت فولاد زاگرس چهارمحال گواهینامه ISO14001  و OHSAS18001 دریافت کرد

عزت ا... دوروش مدیرعامل شرکت فولاد زاگرس چهارمحال که یکی از زیر مجموعه های شرکت آتیه فولاد نقش جهان است از اخذ گواهینامه ISO14001  و OHSAS18001 خبر داد و گفت : با تلاش و کوشش همه کارکنان و به منظور اهمیت دادن به جنبه های زیست محیطی در تولید و یا ارائه خدمات ، زیست در سازمان ، جذب مشتریان بیشتر و افزایش سهم بازار ، استفاده بهینه از منابع طبیعی ، پیشگیری از ایجاد هر گونه آلودگی در آب ، هوا و خاک ، مدیریت و کنترل پسماندها و ضایعات و کاهش هزینه ها ، کاهش مصرف انرژی ، افزایش آگاهی و دانش کارکنان در ارتباط با موارد ایمنی و بهداشت ، کاهش ریسک حوادث و بیماریهای شغلی و اثبات ارزش و جایگاههای کارکنان به عنوان مهم ترین سرمایه شرکت موفق به دریافت این گواهینامه بین المللی شدیم.

ایشان افزود: برای اخذ این گواهینامه بیش از 250 نفر ساعت آموزش در شرکت انجام گردید و کلیه گردش فعالیتهای فروش ، مالی ، اداری و تولیدی بر اساس ساختارهای این گواهینامه اصلاح و به روز گردید.

مدیرعامل فولاد زاگرس چهارمحال ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به همه کارکنان و سهامداران این شرکت گفت ، همکاری های هیئت مدیره محترم شرکت در خصوص ارتقاء سطح فعالیت ها بر اساس آخرین سیستم های موجود و همچنین تأکیدات آنها مبنی بر داشتن گواهینامه های بین المللی سبب گردید تا بتوانیم ضمن انجام آموزشهای لازم برای همه کارکنان و اصلاح ساختارها و بهینه سازی های لازم ، در ممیزی های انجام شده از سوی موسسه MIC سر بلند بیرون آمده و علاوه بر اخذ گواهینامه ایزو 2008-9001 گواهینامهISO14001  و OHSAS18001 را دریافت نماییم.

ایشان از همه کارکنان و هیئت مدیره که در این خصوص همکاری و اهتمام لازم را داشتند، تشکر و قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد بتوانیم در سال حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی حضور گسترده تری در بازارهای داخلی داشته باشیم.



1392/09/02 :تاریخ بروز رسانی
 
ارسال نظرات
نام و نام خانوادگی
نظر














تاریخ و ساعت
کاربر مهمان به سایت فولاد زاگرس خوش آمدید          
6 1403 ادريبهشت
بخش هاي وب سايت
آمار بازدیدکنندگان
10 بازدیدهای امروز
19 بازدیدهای دیروز
93 بازدیداین ماه
124430 مجموع بازدیدها
 
پایگاههای مرتبط

تبلیغات شرکت